+31 (0)6 20 44 91 59        |        gerda@interacxion.nl

Klantbeleving organiseren? Doen.

“Gerda heeft met haar programma CX op de kaart gezet bij Grodan. Met als resultaat: sterke jaarlijkse stijging in NPS, doorgevoerde efficiëntie, en een verbeterde samenwerking tussen (keten)afdelingen en mét de klant.” 

Marco Peeters | Limgroep
Commercieel Directeur

“Gerda heeft retentie bij Allsecur sterk op de kaart gezet met sprekende resultaten.”

Ron Adams | Allianz Direct
Tribe Lead Marketing & Sales

“Gerda heeft bij Carglass in korte tijd onze NPS naar nieuwe hoogtes weten te brengen door verschillende organisatieniveaus op een andere manier te leren werken met klantfeedback en deze naar actie te vertalen. Daarbij heeft ze een bijdrage geleverd aan nieuwe invalshoeken om de dienstverlening te innoveren.” 

Willem Mes | Carglass
Directeur Operations

“Gerda heeft met haar programma CX op de kaart gezet bij Grodan. Met als resultaat: sterke jaarlijkse stijging in NPS, doorgevoerde efficiëntie, en een verbeterde samenwerking tussen (keten)afdelingen en mét de klant.” 

Marco Peeters | Limgroep
Commercieel Directeur

“Gerda heeft retentie bij Allsecur sterk op de kaart gezet met sprekende resultaten.”

Ron Adams | Allianz Direct
Tribe Lead Marketing & Sales

“Gerda heeft bij Carglass in korte tijd onze NPS naar nieuwe hoogtes weten te brengen door verschillende organisatieniveaus op een andere manier te leren werken met klantfeedback en deze naar actie te vertalen. Daarbij heeft ze een bijdrage geleverd aan nieuwe invalshoeken om de dienstverlening te innoveren.” 

Willem Mes | Carglass
Directeur Operations

Klantbelevingsmanagement met resultaat

Ben je klaar voor volgende stappen in het organiseren van jullie klantbeleving? Of sta je aan het startblok en weet je niet zo goed waar je moet beginnen? We bepalen samen de juiste aanpak. Customer journeys en customer insights hebben een centrale rol in de werkwijze. Zo zorgen we voor… betekenisvolle impact!

Klantbelevings management met resultaat

Ben je klaar voor volgende stappen in het organiseren van jullie klantbeleving? Of sta je aan het startblok en weet je niet zo goed waar je moet beginnen? We bepalen samen de juiste aanpak. Customer journeys en customer insights hebben een centrale rol in de werkwijze. Zo zorgen we voor… betekenisvolle impact!

Wat is betekenisvolle impact?

*NPS: Net Promotor Score, CES: Customer Effort Score, CSAT: Customer Satisfaction.

In cijfers betekent dat bijvoorbeeld:*

*Een deel van mijn behaalde resultaten bij opdrachtgevers.

Ook onderzoek laat zien dat het investeren in klantbeleving loont:

Hallo, ik ben Gerda Swinkels-Legierse

Met meer dan 20 jaar ervaring in het vakgebied ben ik sinds 2019 ook internationaal erkend als CX professional (CCXP-certificering). In 2021 is hier een CX award aan toegevoegd. Mijn loopbaan is gestart bij Disney en Hilton; echte CX leidende organisaties. Hier heb ik namen zoals Carglass aan toe mogen voegen.

Klantbeleving moet voor zichzelf spreken. En dat kan maar op één manier; organiseren! Ik vind het daarom belangrijk de link te leggen tussen customer experience (CX) en de interne organisatie. Ik houd van actie en activeren. Zo kom je tot resultaat.

No nonsense, just do it and make it happen! InteraCXion Works!

Wil jij klantbeleving organiseren en de klantstem vertalen naar jouw bedrijfsvoering?

Daar kan ik je mee helpen. Ik help jou met het vormen van de gewenste klantbeleving in jouw bedrijfsvoering. Met kennis en ervaring op gebied van customer experience management en business process management. Uiteraard met het oog op win-win-win.
Win voor de klant. Win voor het bedrijf. Win voor de collega’s.
Daarbij ga ik lastige situaties niet uit de weg. Die horen er gewoon bij. Ik sta daarom ook wel bekend om mijn ‘can do’ mentaliteit.

Wil jij klantbeleving organiseren en de klantstem vertalen naar jouw bedrijfsvoering?

Daar kan ik je mee helpen. Ik help jou met het vormen van de gewenste klantbeleving in jouw bedrijfsvoering. Met kennis en ervaring op gebied van customer experience management en business process management. Uiteraard met het oog op win-win-win.
Win voor de klant. Win voor het bedrijf. Win voor de collega’s.
Daarbij ga ik lastige situaties niet uit de weg. Die horen er gewoon bij. Ik sta daarom ook wel bekend om mijn ‘can do’ mentaliteit.

Meer over mijn loopbaan? Ga naar mijn profiel op LinkedIn