Wil jij ook de regie over jouw klantbeleving? Een goede start is dan van groot belang. Klantbeleving organiseer je met verschillende bouwblokken. Op deze pagina staat wat ik jou kan bieden. Wil je meer weten over de CX-bouwblokken? Of vraag je je af wat Customer Experience Management voor jouw organisatie kan betekenen?
Ik ga graag met je in gesprek voor een passende aanpak.
De klantbelevingsstrategie opzetten en uitrollen die aansluit op jouw CX-maturity.
Samen bepalen we de:
– Gewenste klantbeleving
– Klantbeloften
– Aanpak om de ambitie in de praktijk te
brengen
De klantbelevingsstrategie opzetten en uitrollen die aansluit op jouw CX-maturity.
Samen bepalen we de:
– Gewenste klantbeleving
– Klantbeloften
– Aanpak om de ambitie in de praktijk te brengen
Het vormen van jouw klantbelevingsprogramma. Inclusief uitvoering als dat de wens is. We stellen samen een CX-Way-of-Working op.
Het bepalen en doorvoeren van:
– Klantgericht denken en doen
– Richtlijnen op strategisch, tactisch, en
operationeel niveau
– De bouwblokken naar een
klantgerichte(re) organisatie
Het vormen van jouw klantbelevingsprogramma. Inclusief uitvoering als dat de wens is. We stellen samen een CX-Way-of-Working op.
Het bepalen en doorvoeren van:
– Klantgericht denken en doen
– Richtlijnen op strategisch, tactisch, en operationeel niveau
– De bouwblokken naar een klantgerichte(re) organisatie
Klantreis ontwerp en klantreis management door aantoonbare klantbeleving te organiseren in:
– Het (keten)proces met peak-end-rule
principe
– Samenwerking, leiding en besturing
– Informatie en communicatie
Klantreis ontwerp en klantreis management door aantoonbare klantbeleving te organiseren in:
– Het (keten)proces met peak-end-rule principe
– Samenwerking, leiding en besturing
– Informatie en communicatie
Het creëren van een organisatiecultuur met klantfocus door:
– Ontwikkeling van vaardigheden en
onboarding
– Aanmoedigen van klantgericht gedrag
– CX-Leiderschap en samenwerking
– CX-Training en inspiratie-activiteiten
– Een ambassadeursprogramma; CX
ambassadors
Het creëren van een organisatiecultuur met klantfocus door:
– Ontwikkeling van vaardigheden en onboarding
– Aanmoedigen van klantgericht gedrag
– CX-Leiderschap en samenwerking
– CX-Training en inspiratie-activiteiten
– Een ambassadeursprogramma; CX ambassadors
Wat ik ook voor jou kan betekenen:
– Tijdelijke vervanging
– Aanvullende expertise op CX-cultuur
– Aanvullende expertise op
klantreisontwerp en/of -management
– Een workshop of presentatie op maat
Wat ik ook voor jou kan betekenen:
– Tijdelijke vervanging
– Aanvullende expertise op CX-cultuur
– Aanvullende expertise op klantreisontwerp en/of -management
– Een workshop of presentatie op maat
En dacht je aan mij, maar staat het er niet bij? Ik bespreek graag samen de mogelijkheden.
En dacht je aan mij, maar staat het er niet bij? Ik bespreek graag samen de mogelijkheden.
InteraCXion Works | +31 (0)6 20 44 91 59 | gerda@interacxion.nl
InteraCXion Works
+31 (0)6 20 44 91 59 gerda@interacxion.nl
© InteraCXion Works | Privacyverklaring