Wil jij ook de regie over jouw klantbeleving? Een goede start is dan van groot belang. Klantbeleving organiseer je met verschillende bouwblokken. Op deze pagina staat wat ik jou kan bieden. Wil je meer weten over de CX-bouwblokken? Of vraag je je af wat Customer Experience Management voor jouw organisatie kan betekenen? Ik ga graag met je in gesprek voor een passende aanpak.
De klantbelevingsstrategie opzetten en uitrollen die aansluit op jouw CX-maturity.
Samen bepalen we de: – Gewenste klantbeleving – Klantbeloften – Aanpak om de ambitie in de praktijk te brengen
Customer Experience Strategie
De klantbelevingsstrategie opzetten en uitrollen die aansluit op jouw CX-maturity.
Samen bepalen we de: – Gewenste klantbeleving – Klantbeloften – Aanpak om de ambitie in de praktijk te brengen
Customer Experience Change Program
Het vormen van jouw klantbelevingsprogramma. Inclusief uitvoering als dat de wens is. We stellen samen een CX-Way-of-Working op.
Het bepalen en doorvoeren van: – Klantgericht denken en doen – Richtlijnen op strategisch, tactisch, en operationeel niveau – De bouwblokken naar een klantgerichte(re) organisatie
Customer Experience Change Program
Het vormen van jouw klantbelevingsprogramma. Inclusief uitvoering als dat de wens is. We stellen samen een CX-Way-of-Working op.
Het bepalen en doorvoeren van: – Klantgericht denken en doen – Richtlijnen op strategisch, tactisch, en operationeel niveau – De bouwblokken naar een klantgerichte(re) organisatie
Klantreis ontwerp en klantreis management door aantoonbare klantbeleving te organiseren in: – Het (keten)proces met peak-end-rule principe – Samenwerking, leiding en besturing – Informatie en communicatie
Klantreis ontwerp en klantreis management door aantoonbare klantbeleving te organiseren in: – Het (keten)proces met peak-end-rule principe – Samenwerking, leiding en besturing – Informatie en communicatie
Customer Centricity Customer Centric Culture
Het creëren van een organisatiecultuur met klantfocus door: – Ontwikkeling van vaardigheden en onboarding – Aanmoedigen van klantgericht gedrag – CX-Leiderschap en samenwerking – CX-Training en inspiratie-activiteiten – Een ambassadeursprogramma; CX ambassadors
Customer Centricity Customer Centric Culture
Het creëren van een organisatiecultuur met klantfocus door: – Ontwikkeling van vaardigheden en onboarding – Aanmoedigen van klantgericht gedrag – CX-Leiderschap en samenwerking – CX-Training en inspiratie-activiteiten – Een ambassadeursprogramma; CX ambassadors
Interim CX Management & CX Inspiratie
Wat ik ook voor jou kan betekenen: – Tijdelijke vervanging – Aanvullende expertise op CX-cultuur – Aanvullende expertise op klantreisontwerp en/of -management – Een workshop of presentatie op maat
Interim CX Management & CX Inspiratie
Wat ik ook voor jou kan betekenen: – Tijdelijke vervanging – Aanvullende expertise op CX-cultuur – Aanvullende expertise op klantreisontwerp en/of -management – Een workshop of presentatie op maat
Je vraagt je misschien af: ‘Maar Gerda, hoe doe je dat dan?’
Actie. Doen!
Vanuit de waarom-hoe-wat-gedachte (golden circle)
Zoveel mogelijk ondersteund met data op basis van customer insights en proces-data
In samenwerking en co-creatie
Met aandacht
Meer weten? Ik hoor het graag.
En dacht je aan mij, maar staat het er niet bij? Ik bespreek graag samen de mogelijkheden.
+31 (0)6 20 44 91 59
Gerda@interacxion.nl
Je vraagt je misschien af: ‘Maar Gerda, hoe doe je dat dan?’
Actie. Doen!
Vanuit de waarom-hoe-wat-gedachte (golden circle)
Zoveel mogelijk ondersteund met data op basis van customer insights en proces-data
In samenwerking en co-creatie
Met aandacht
Meer weten? Ik hoor het graag.
En dacht je aan mij, maar staat het er niet bij? Ik bespreek graag samen de mogelijkheden.
+31 (0)6 20 44 91 59
Gerda@interacxion.nl
InteraCXion Works geeft jou regie op klantbeleving